Regulamin organizacyjny
Załącznik do Uchwały nr 28/2018
Zarządu Tomaszowskiego Centrum Sportu Sp. z o.o. z dnia 31.12.2018
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Tomaszowskiego Centrum Sportu
Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1
Regulamin Organizacyjny Tomaszowskiego Centrum Sportu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zwanego dalej „Spółką” określa organizację i zasady jej funkcjonowania.
§ 2
-
Przedmiotem działalności Spółki jest działalność obiektów sportowych.
-
Spółka może również:
-
organizować transport lądowy pasażerski;
-
zapewniać obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zamieszkania;
-
prowadzić usługową działalność gastronomiczną;
-
wynajmować i zarządzać nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi;
-
pośredniczyć w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach;
-
organizować targi, wystawy i kongresy;
-
pośredniczyć w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach;
-
prowadzić pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęcia sportowe i rekreacyjne;
-
prowadzić działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej;
-
prowadzić pozostałą działalność związaną ze sportem.
Rozdział II
Zasady strukturalno-organizacyjne Spółki.
Organy Spółki
§ 3
-
Organami Spółki są:
-
Zgromadzenie Wspólników;
-
Rada Nadzorcza;
-
Zarząd.
-
Zadania i kompetencje organów Spółki określa Akt założycielski oraz oddzielne regulaminy: Zgromadzenia Wspólników, Zarządu i Rady Nadzorczej.
Zasady i organizacja zarządzania
§ 4
-
Zarząd zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa, postanowień statutu, regulaminu Zarządu i uchwał powziętych przez Walne Zgromadzenie i Radę Nadzorczą –
w takim zakresie, w jakim w myśl przepisów prawa i postanowień statutu Spółki wiążą one Zarząd. -
Przy wykonywaniu swoich obowiązków członek Zarządu zobowiązany jest także dochować staranności wymaganej w obrocie gospodarczym, z uwzględnieniem zawodowego charakteru działalności, z uwzględnieniem celu Spółki, przedmiotu jej działalności oraz aktualnej i spodziewanej sytuacji finansowej.
-
Pracą Spółki kieruje Zarząd składający się z 1 członka - Prezesa Zarządu.
-
Prezes Zarządu kieruje całokształtem działalności Spółki w ramach działań przekraczających i nieprzekraczających czynności zwykłego zarządu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz reprezentuje Spółkę na zewnątrz.
-
Prezes Zarządu sprawuje nadzór nad komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy, zgodnie ze schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.
-
Prezes Zarządu odpowiedzialny jest za wykonanie następujących zadań:
-
kierowanie spółką, planowanie, organizację i kontrolę jej działalności,
w szczególności poprzez przygotowanie i prowadzenie polityk: kadrowej, finansowej, organizacyjnej, inwestycyjnej oraz dostaw niezbędnych do prowadzenia działalności; -
podział pracy pomiędzy podległymi mu komórkami organizacyjnymi
-
organizację oraz kontrolę wykonywania zleconych do realizacji zadań;
-
organizację oraz programowanie zadań w zakresie inwestycji;
-
decydowanie o przeznaczeniu posiadanych środków i ich racjonalnym wykorzystaniu;
-
prowadzenie polityki kadrowej i płacowej;
-
współpracę z organami administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego;
-
zapewnienie przygotowania a następnie wdrożenia wewnętrznych aktów prawnych;
-
zapewnienie funkcjonowania sprawnego i efektywnego systemu kontroli zarządczej;
-
stworzenie możliwości podnoszenia kwalifikacji pracowników spółki;
-
ochronę danych osobowych, informacji niejawnych oraz tajemnicy służbowej;
-
nadzorowanie zabezpieczania warunków bhp i p-poż. w podległych komórkach organizacyjnych;
-
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
Struktura organizacyjna
§ 5
-
Prezesowi Zarządu podlegają:
-
Dział Księgowości/HR, którym kieruje Główny Księgowy;
-
Dział Organizacyjny, którym kieruje Menadżer ds. organizacji;
-
Dział Sportowo - Techniczny, którym kieruje Menadżer ds. sportowo-technicznych.
-
Podległość służbową poszczególnych komórek organizacyjnych oraz ustalone symbole kancelaryjne dla Zarządu oraz komórek organizacyjnych określa schemat organizacyjny, stanowiący załącznik do Regulaminu.
-
Zarząd może powoływać Pełnomocników, którzy są mu bezpośrednio podlegli.
Zasady podległości służbowej
§ 6
-
Każdy kierownik komórki organizacyjnej posiada określony zakres kompetencji,
w ramach którego podejmuje decyzje i wydaje polecenia podległym pracownikom Spółki. -
Każdy pracownik Spółki podlega bezpośrednio jednemu bezpośredniemu zwierzchnikowi, od którego wyłącznie otrzymuje polecenia służbowe i przed którym jest odpowiedzialny za wykonywanie zadań. W przypadku otrzymania polecenia służbowego od przełożonego wyższego szczebla w ramach tej samej zależności hierarchicznej, pracownik Spółki wykonuje polecenie zawiadamiając o tym swojego bezpośredniego przełożonego. Zawiadomienie to powinno nastąpić przed wykonaniem polecenia.
Zasady współdziałania komórek organizacyjnych
§ 7
-
Przy wykonywaniu zadań, komórki organizacyjne obowiązuje ścisłe współdziałanie poprzez dokonywanie uzgodnień roboczych, wymianę poglądów, opinii, udostępnianie informacji i materiałów oraz prowadzenie wspólnych prac w celu zapewnienia właściwej
i terminowej realizacji zadań. -
Przy załatwianiu spraw wchodzących w zakres zadań kilku komórek organizacyjnych obowiązuje zasada, że wiodąca jest ta komórka, której zakres działania obejmuje główne zagadnienia lub większość zagadnień występujących w przedmiotowej sprawie.
Za załatwienie sprawy odpowiada komórka wskazana jako pierwsza w dekretacji.
Spory kompetencyjne rozstrzyga Prezes Zarządu. -
Komórka organizacyjna wiodąca w określonym zakresie spraw zobowiązana jest do przygotowania projektów wewnętrznych aktów prawnych, wystąpień na zewnątrz oraz innych dokumentów w formie uzgodnionej z komórkami współpracującymi.
§ 8
-
Komórki organizacyjne wiodące, dla umożliwienia realizacji funkcji koordynacyjnej
w przedmiotowym zakresie działania, są uprawnione do żądania od komórek współpracujących informacji, materiałów, wyjaśnień i opinii niezbędnych do opracowania danej sprawy. -
Komórki współpracujące są zobowiązane do udzielania informacji i pomocy komórce opracowującej dane zagadnienie lub koordynującej całokształt prac z nim związanych.
-
Wszelkie akty prawne w tym wewnętrzne Spółki oraz korespondencja wewnętrzna mogą być przekazywane drogą elektroniczną pracownikom Spółki, którzy na swoim stanowisku pracy używają komputera służbowego. Otrzymanie wiadomości e-mailowej zobowiązuje do zapoznania się z jej treścią oraz stosowania wytycznych w niej zawartych. Przekazywanie informacji i dokumentów w formie elektronicznej uważa się za powszechne i obowiązujące oraz jest równoznaczne z obiegiem droga tradycyjną.
Ustalanie zakresów czynności
§ 9
-
Szczegółowe zakresy obowiązków kierowników komórek organizacyjnych tj. Głównego księgowego, Menadżera ds. organizacji, Menadżera ds. sportowo-technicznych bezpośrednio podległych Prezesowi Zarządu określa i zatwierdza Prezes Zarządu.
-
Szczegółowe zakresy obowiązków pracowników, którzy nie podlegają bezpośrednio Prezesowi Zarządu określa ich bezpośredni przełożony, uwzględniając w szczególności zakresy zadań poszczególnych komórek organizacyjnych, a zatwierdza Prezes Zarządu Spółki.
Ogólny zakres zadań i obowiązków Kierowników komórek organizacyjnych
§ 10
Wyodrębnieni w ramach struktury organizacyjnej Kierownicy komórek organizacyjnych bezpośrednio podległych Prezesowi Spółki, realizują zadania Spółki określone dla danej komórki organizacyjnej w niniejszym regulaminie oraz Uchwałach Zarządu i poleceniach służbowych,
a w szczególności:
-
planują, koordynują, egzekwują pracę podległych komórek organizacyjnych/pracowników
w sposób zapewniający pełne i racjonalne wykorzystanie czasu pracy, osiąganie przez podległych pracowników wysokiej jakości pracy oraz przestrzeganie dyscypliny pracy; -
sprawują bezpośredni nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań przez podległe komórki organizacyjne;
-
podejmują działania zapewniające przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji oraz kształtowanie i przestrzeganie zasady współżycia społecznego;
-
podejmują działania mające na celu doskonalenie metod oraz organizacji pracy;
-
przygotowują dane do sprawozdań kwartalnych, rocznych, a także współpracują przy opracowaniu planu finansowego Spółki z Zarządem i Głównym Księgowym;
-
nadzorują i analizują realizację planu finansowego Spółki w zakresie swojej właściwości oraz w miarę potrzeb wnioskują o dokonanie stosownych zmian w planie;
-
sprawują nadzór nad właściwą obsługą najemców i klientów Spółki;
-
nadzorują realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i audytów
w zakresie swojej właściwości; -
przestrzegają regulaminów obowiązujących w Spółce;
-
jeżeli przepisy prawa obligują do stosowania prawa zamówień publicznych koordynują
i nadzorują przygotowanie dokumentacji niezbędnej do udzielenia zamówienia publicznego, związanego z zadaniami podległych komórek organizacyjnych; -
inicjują działania organizacyjno – gospodarcze na rzecz rozwoju Spółki oraz koordynują
i nadzorują ich realizację w ramach kompetencji podległej komórki organizacyjnej; -
dokonują ocen i analiz stanu faktycznego i skuteczności prowadzonych działań oraz opracowują odpowiednie informacje w tym zakresie;
-
przygotowują propozycje rozwiązań systemowych w zakresie merytorycznej działalności podległych komórek;
-
kontrolują wydatki ponoszone w związku z realizacją zadań danej komórki organizacyjnej, zatwierdzają merytoryczny opis dowodów księgowych w zakresie swojej właściwości;
-
nadzorują prowadzenie ewidencji, baz danych i rejestrów w zakresie właściwości komórki;
-
informują Zarząd o stanie realizacji zadań podległych komórek oraz o występujących problemach i stwierdzonych nieprawidłowościach;
-
dokonują bieżącej oceny pracy podległych pracowników oraz wnioskują w sprawach ich nagradzania bądź karania;
-
organizują stanowiska pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych;
-
sprawują nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
-
sprawują nadzór nad prawidłowym i zgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem mienia Spółki, pozostającym w dyspozycji i na wyposażeniu podległych komórek organizacyjnych;
-
sprawują nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do składnicy akt dokumentacji wytwarzanej i gromadzonej w podległych komórkach organizacyjnych;
-
egzekwują przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej, o ochronie danych osobowych, a także przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
§ 11
Do zakresu zadań Głównego Księgowego należy w szczególności nadzór nad działalnością Spółki
w zakresie rachunkowości, finansów, kosztów, analiz, ewidencji finansowo-księgowej, windykacji
i należności, koordynacja Działu Księgowości/HR, a także:
-
prowadzenie rachunkowości Spółki;
-
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Spółki;
-
dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
-
sporządzanie sprawozdawczości finansowej i podatkowej;
-
opracowywanie projektu planu finansowego Spółki;
-
prowadzenie efektywnej gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi, w szczególności:
-
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
-
zabezpieczenie pod względem finansowym realizacji umów zawieranych przez spółkę;
-
dbałość o efektywne wykorzystanie środków finansowych oraz mienia spółki;
-
koordynację i nadzór zadań związanych z tworzeniem planów, analiz i prognoz ekonomiczno – finansowych dotyczących działalności spółki;
-
prawidłowe i terminowe sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego oraz nadzór nad sporządzaniem informacji i sprawozdań okresowych z zakresu zadań finansowo-ekonomicznych dla organów spółki, GUS, banków oraz podmiotów współpracujących ze spółką;
-
ocena zdolności finansowej Spółki, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej i przyszłej zdolności płatniczej;
-
opracowywanie oraz aktualizacja projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących prowadzenia rachunkowości Spółki, a w szczególności zasad rachunkowości Spółki, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania
i rozliczania inwentaryzacji; -
nadzór nad sporządzaniem i terminowym przekazywaniem przewidzianych przepisami prawa sprawozdań statystycznych i finansowych do właściwych urzędów i organów, kontrola prawidłowości operacji finansowo-księgowych dokonywanych przez podległych pracowników;
-
nadzór nad prawidłową i terminową archiwizacją dokumentów podległych komórek organizacyjnych;
-
współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.
Rozdział III
Zadania komórek organizacyjnych
§ 12
-
Do zadań Działu Księgowość/HR należy w szczególności:
-
prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami przyjętymi w Zakładowym Planie Kont oraz stosownymi przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz ordynacji podatkowej;
-
kontrola dokumentacji finansowej pod względem formalno-rachunkowym;
-
sporządzanie rejestrów: kasowego, bankowego, rachunków specjalnych;
-
prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej;
-
sporządzanie rozdzielników kosztów;
-
nadzór nad należytym zabezpieczeniem i przechowywaniem dokumentów księgowych
w podległych komórkach organizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi aktami prawnymi; -
prowadzenie ewidencji analitycznej: kosztów, rozliczeń międzyokresowych, nakładów inwestycyjnych, kartotek środków trwałych, rozrachunków;
-
sporządzanie deklaracji i prowadzenie pełnej dokumentacji podatkowej w tym dokumentacji VAT oraz dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
-
sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych, rocznych i innych oraz bieżących informacji, których dane wynikają z ksiąg rachunkowych;
-
prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową Spółki;
-
obsługa finansowa kredytów udzielanych Spółce;
-
zapłata za zakupione usługi i materiały, uzgadnianie sald, ewidencja wpłat;
-
rozliczanie inwentaryzacji, sporządzanie zestawień różnic inwentaryzacyjnych i ich księgowanie;
-
bieżąca kontrola prawidłowości prowadzenia spraw finansowo – księgowych w komórkach organizacyjnych;
-
prowadzenie spraw i dokumentacji rejestracji podatkowej;
-
prowadzenie spraw finansowych Spółki, terminowe i prawidłowe prowadzenie rozliczeń;
-
opracowywanie wniosków kredytowych;
-
terminowe i prawidłowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz opracowywanie materiałów informacyjnych z zakresu pracy działu;
-
inne zadania wynikające z działalności Spółki, a dotyczące spraw finansowo – ekonomicznych i rozliczeniowych;
-
prowadzenie pełnej informatyki finansowej z działalności spółki;
-
prowadzenie akt osobowych i ewidencji pracowników Spółki, sporządzanie sprawozdań statystycznych;
-
prowadzenie ewidencji czasu pracy;
-
załatwianie spraw związanych z nawiązaniem stosunku pracy, przeszeregowaniem, awansami i rozwiązywaniem stosunków pracy oraz wydawaniem świadectw pracy i zaświadczeń;
-
prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem oraz podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
-
prowadzenie spraw związanych z delegacjami, podróżami służbowymi;
-
przeprowadzanie kontroli przestrzegania regulaminu pracy i wykorzystania czasu pracy;
-
sporządzanie list płac i zestawienia zbiorczego dla pracowników Spółki oraz kontrola prawidłowości wyliczeń i wypłaty wynagrodzeń i świadczeń związanych z pracą;
-
obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich;
-
dokonywanie potrąceń podatku dochodowego od osób fizycznych;
-
prowadzenie dokumentacji wynikającej z realizacji ustawy o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych;
-
prowadzenie spraw związanych z obsługą organów Spółki;
-
sporządzanie rozdzielników płac;
-
prowadzenie rejestrów uchwał, zarządzeń, decyzji podjętych przez organy Spółki;
-
prowadzenie oraz obsługa składnicy akt Spółki;
-
prawidłowa i terminowa archiwizacja dokumentów.
-
Nadzór i odpowiedzialność za realizację zadań Działu HR/Księgowość sprawuje Główny Księgowy.
§ 13
-
Do zadań Działu ds. organizacji należy w szczególności:
-
prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej komórek organizacyjnych Spółki;
-
obsługa recepcji spółki w tym w szczególności:
-
rejestrowanie i nadawanie sygnatury korespondencji przychodzącej
i wychodzącej; -
przygotowanie i rozdzielanie korespondencji na poszczególne działy, codzienne nadawanie i odbieranie korespondencji od operatora pocztowego
i kurierów; -
przyjmowanie, ewidencja, rozpatrywanie wniosków na korzystanie
z obiektów zarządzanych przez Spółkę;
-
tworzenie harmonogramów wejść na korzystanie z infrastruktury sportowej
i urządzeń; -
załatwianie skarg i kwestii spornych w sprawach dotyczących korzystania
z infrastruktury sportowej i urządzeń znajdujących się w obiektach zarządzanych przez Spółkę; -
prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Spółkę, przechowywanie dokumentacji z tym związanej oraz odpowiada za przechowywanie wszystkich zarejestrowanych umów w oryginale;
-
zaopatrywanie w niezbędne produkty i materiały poszczególnych działów;
-
prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych;
-
wykonywanie ogółu czynności związanych z zawieraniem umów na organizację zawodów sportowych, treningów, zajęć sportowych, udostępniania ślizgawki, kompleksu boisk, pozostałej infrastruktury oraz ich właściwa realizacja;
-
prowadzenie zadań związanych z ochroną danych osobowych spółki;
-
prowadzenie strony internetowej oraz social media;
-
prowadzenie działań marketingowych w tym pozyskiwanie Partnerów/Sponsorów
i ich obsługa; -
współpraca z pozostałymi działami spółki.
-
Nadzór nad realizacją zadań Działu ds. Organizacji sprawuje Menadżer ds. organizacji.
§ 14
-
Do zadań Działu ds. sportowo - technicznego należy w szczególności:
-
zapewnienie kompleksowej obsługi, federacji sportowych, związków sportowych, klubów sportowych, osób fizycznych, prawnych i innych podmiotów uczestniczących
w zajęciach sportowych, treningach, zawodach i ślizgawkach organizowanych
w obiektach zarządzanych przez Spółkę; -
zapewnienie dostępności obsługi technicznej w trakcie trwania zajęć, treningów, zawodów, ślizgawek organizowanych w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
-
współpraca z podmiotami odpowiedzialnymi za zabezpieczenie obsługi medycznej zajęć, treningów, zawodów, ślizgawek organizowanych w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
-
współpraca z sędziami obsługującymi zawody sportowe;
-
odpowiedzialność za obsługę zadań związanych z imprezami masowymi odbywającymi się w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
-
zapewnienie ciągłości korzystania z infrastruktury sportowej w obiektach zarządzanych przez Spółkę poprzez utrzymanie prawidłowego stanu technicznego tych obiektów;
-
zapewnienie bezpieczeństwa na terenie administrowanych przez Spółkę zasobów;
-
prowadzenie wszelkich spraw dotyczących właściwego stanu technicznego obiektów będących w zarządzaniu przez Spółkę zgodnie z wymogami prawa, przeglądów, badań instalacji elektrycznych, przeglądów kominowych i gazowych oraz innych wymaganych przepisami prawa, a także w ramach remontów i konserwacji usuwanie stwierdzonych wad techniczno – eksploatacyjnych;
-
zapewnienie porządku i czystości zarządzanych przez Spółkę obiektów oraz zapewnienie utrzymania obiektów małej architektury we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;
-
prowadzenie spraw związanych z zarządzanymi budynkami zgodnie z przepisami ustaw: Prawo budowlane oraz innymi aktami prawnymi i normami polskimi w zakresie eksploatacji, administracji oraz bieżącej konserwacji obiektów sportowych;
-
prowadzenie spraw związanych utrzymaniem i zabezpieczeniem maszyn i urządzeń służących do obsługi obiektów zarządzanych przez Spółkę;
-
nadzór nad prawidłowym i terminowym przeprowadzaniem przeglądów maszyn
i urządzeń służących do obsługi obiektów zarządzanych przez Spółkę; -
dokonywanie zamówień dla działu w środki niezbędne do realizacji zadań;
-
dbałość o zapewnienie dostaw mediów i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów sportowych;
-
nadzór nad realizacją usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie m. in.: utrzymania porządku i czystości, konserwacji budynków, maszyn i innych urządzeń oraz konserwacji zieleni;
-
przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących zadań przypisanych do realizacji dla Działu;
-
Sprawdzanie i opisywanie faktur za media i usługi realizowane przez Dział pod względem merytorycznym;
-
zbieranie danych o potrzebach remontowych, typowanie poszczególnych elementów budynku do remontu kapitalnego albo budynków do remontu gruntowego, w tym termomodernizacji, wycena wstępna kosztów robót i wnioskowanie zadania do ujęcia
w planie gospodarczym; -
zlecanie usunięcia awarii i nadzór nad załatwieniem sprawy oraz skutków awarii odnośnie urządzeń i obiektów zarządzanych przez Spółkę;
-
zapewnienie sprawnej i funkcjonalnej obsługi floty samochodowej Spółki w tym
w szczególności dokonywanie bieżących napraw i przeglądów; -
bieżąca współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód;
-
przekazywanie dokumentów do składnicy akt dział Księgowość/HR w celu archiwizacji;
-
współpraca z pozostałymi działami spółki.
-
Nadzór nad realizacją zadań Działu ds. technicznych sprawuje Menadżer ds. sportowo - technicznych.
Rozdział IV
Postanowienia końcowe
§ 15
-
Warunki pracy i płacy pracowników Spółki, ich prawa i obowiązki określają Kodeks Pracy, umowa o pracę.
-
Spółka w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług może podpisywać umowy świadczenia usług i cywilnoprawne na realizację usług w szczególności: radcy prawnego, bhp, medycznych, informatycznych, ochrony, porządkowych, doradczych itp.
Załącznik do
Regulaminu Organizacyjnego Tomaszowskiego Centrum Sportu Sp. z o.o.