Regulamin organizacyjny
Załącznik do Uchwały nr 17/2024
Zarządu Tomaszowskiego Centrum Sportu Sp. z o.o. z dnia 15.11.2024
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
Tomaszowskiego Centrum Sportu
Spółka z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1
Regulamin Organizacyjny Tomaszowskiego Centrum Sportu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zwanego dalej „Spółką” określa organizację i zasady jej funkcjonowania.
§ 2
- Głównym przedmiotem działalności Spółki jest działalność obiektów sportowych.
- Spółka może również:
- prowadzić pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęcia sportowe i rekreacyjne
- prowadzić działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej;
- organizować targi, wystawy , kongresy, koncerty i inne wydarzenia artystyczno-kulturalne;
- pośredniczyć w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe
- zapewniać obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zamieszkania;
- prowadzić usługową działalność gastronomiczną;
- wynajmować i zarządzać nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi;
- prowadzić pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęcia sportowe i rekreacyjne;
- prowadzić pozostałą działalność związaną ze sportem;
- organizować usługi transportowe.
- Celem Spółki jest ponadto tworzenie warunków organizacyjnych, sprzyjających rozwojowi sportu, w tym uczestnictwu w zawodowych i profesjonalnych zawodach sportowych oraz promocji sportu.
Rozdział II
Zasady strukturalno-organizacyjne Spółki.
Organy Spółki
§ 3
- Organami Spółki są:
- Zgromadzenie Wspólników;
- Rada Nadzorcza;
- Zarząd.
- Zadania i kompetencje organów Spółki określa Akt założycielski oraz oddzielne regulaminy: Zgromadzenia Wspólników, Zarządu i Rady Nadzorczej.
Zasady i organizacja zarządzania
§ 4
- Zarząd zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa, postanowień aktu założycielskiego, regulaminu Zarządu i uchwał powziętych przez Walne Zgromadzenie i Radę Nadzorczą –
w takim zakresie, w jakim w myśl przepisów prawa i postanowień umowy Spółki wiążą one Zarząd. - Przy wykonywaniu swoich obowiązków członek Zarządu zobowiązany jest także dochować staranności wymaganej w obrocie gospodarczym, z uwzględnieniem zawodowego charakteru działalności, z uwzględnieniem celu Spółki, przedmiotu jej działalności oraz aktualnej
i spodziewanej sytuacji finansowej. - Pracą Spółki kieruje Zarząd składający się z 2 członków - Prezesa Zarządu i Wiceprezesa Zarządu. Prace Zarządu wspiera powołany Prokurent.
- Zarząd kieruje całokształtem działalności Spółki w ramach działań przekraczających
i nieprzekraczających czynności zwykłego zarządu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz reprezentuje Spółkę na zewnątrz. - Zarząd sprawuje nadzór nad komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy, zgodnie ze schematem organizacyjnym stanowiącym załącznik do niniejszego regulaminu.
- Zarząd odpowiedzialny jest za wykonanie następujących zadań:
- kierowanie spółką, planowanie, organizację i kontrolę jej działalności, w szczególności poprzez przygotowanie i prowadzenie polityk: kadrowej, finansowej, organizacyjnej, inwestycyjnej oraz dostaw niezbędnych do prowadzenia działalności;
- podział pracy pomiędzy podległymi mu komórkami organizacyjnymi;
- organizację oraz kontrolę wykonywania zleconych do realizacji zadań;
- organizację oraz programowanie zadań w zakresie inwestycji;
- decydowanie o przeznaczeniu posiadanych środków i ich racjonalnym wykorzystaniu;
- prowadzenie polityki kadrowej i płacowej;
- współpracę z organami administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego;
- zapewnienie przygotowania a następnie wdrożenia wewnętrznych aktów prawnych;
- zapewnienie funkcjonowania sprawnego i efektywnego systemu kontroli zarządczej;
- stworzenie możliwości podnoszenia kwalifikacji pracowników spółki;
- ochronę danych osobowych, informacji niejawnych oraz tajemnicy służbowej;
- nadzorowanie zabezpieczania warunków bhp i p-poż. w podległych komórkach organizacyjnych;
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
Struktura organizacyjna
§ 5
- Zarządowi podlegają:
- Dział Księgowości i HR którym kieruje Główny Księgowy;
- Dział organizacyjny i marketingu, którym kieruje Dyrektor,
- Dział Techniczny, którym kieruje Dyrektor,
- Dział Sportowy.
- Podległość służbową poszczególnych komórek organizacyjnych oraz ustalone symbole kancelaryjne dla Zarządu oraz komórek organizacyjnych określa schemat organizacyjny, stanowiący załącznik do Regulaminu.
- Zarząd może powoływać Pełnomocników, którzy są mu bezpośrednio podlegli.
Zasady podległości służbowej
§ 6
- Każdy Dyrektor komórki organizacyjnej posiada określony zakres kompetencji,
w ramach którego podejmuje decyzje i wydaje polecenia podległym pracownikom Spółki. - Każdy pracownik Spółki podlega jednemu bezpośredniemu zwierzchnikowi, od którego wyłącznie otrzymuje polecenia służbowe i przed którym jest odpowiedzialny za wykonywanie zadań. W przypadku otrzymania polecenia służbowego od przełożonego wyższego szczebla
w ramach tej samej zależności hierarchicznej, pracownik Spółki wykonuje polecenie zawiadamiając o tym swojego bezpośredniego przełożonego. Zawiadomienie to powinno nastąpić przed wykonaniem polecenia.
Zasady współdziałania komórek organizacyjnych
§ 7
- Przy wykonywaniu zadań, komórki organizacyjne obowiązuje ścisłe współdziałanie poprzez dokonywanie uzgodnień roboczych, wymianę poglądów, opinii, udostępnianie informacji
i materiałów oraz prowadzenie wspólnych prac w celu zapewnienia właściwej
i terminowej realizacji zadań. - Przy załatwianiu spraw wchodzących w zakres zadań kilku komórek organizacyjnych obowiązuje zasada, że wiodąca jest ta komórka, której zakres działania obejmuje główne zagadnienia lub większość zagadnień występujących w przedmiotowej sprawie.
Za załatwienie sprawy odpowiada komórka wskazana jako pierwsza w dekretacji.
Spory kompetencyjne rozstrzyga Zarząd. - Komórka organizacyjna wiodąca w określonym zakresie spraw zobowiązana jest do przygotowania projektów wewnętrznych aktów prawnych, wystąpień na zewnątrz oraz innych dokumentów w formie uzgodnionej z komórkami współpracującymi.
§ 8
- Komórki organizacyjne wiodące, dla umożliwienia realizacji funkcji koordynacyjnej
w przedmiotowym zakresie działania, są uprawnione do żądania od komórek współpracujących informacji, materiałów, wyjaśnień i opinii niezbędnych do opracowania danej sprawy. - Komórki współpracujące są zobowiązane do udzielania informacji i pomocy komórce opracowującej dane zagadnienie lub koordynującej całokształt prac z nim związanych.
- Wszelkie akty prawne w tym wewnętrzne Spółki oraz korespondencja wewnętrzna mogą być przekazywane drogą elektroniczną pracownikom Spółki, którzy na swoim stanowisku pracy używają komputera służbowego. Otrzymanie wiadomości e-mailowej zobowiązuje do zapoznania się z jej treścią oraz stosowania wytycznych w niej zawartych. Przekazywanie informacji i dokumentów w formie elektronicznej uważa się za powszechne i obowiązujące oraz jest równoznaczne z obiegiem droga tradycyjną.
Ustalanie zakresów czynności
§ 9
- Szczegółowe zakresy obowiązków Dyrektorów bezpośrednio podległych Zarządowi określa
i zatwierdza Zarząd. - Szczegółowe zakresy obowiązków pracowników, którzy nie podlegają bezpośrednio Zarządowi określa ich bezpośredni przełożony, uwzględniając w szczególności zakresy zadań poszczególnych komórek organizacyjnych, a zatwierdza Zarząd Spółki.
Ogólny zakres zadań i obowiązków Dyrektorów komórek organizacyjnych
§ 10
Wyodrębnieni w ramach struktury organizacyjnej Dyrektorzy komórek organizacyjnych bezpośrednio podległych Zarządowi Spółki, realizują zadania Spółki określone dla danej komórki organizacyjnej
w niniejszym regulaminie oraz Uchwałach Zarządu i poleceniach służbowych, a w szczególności:
- planują, koordynują, egzekwują pracę podległych komórek organizacyjnych/pracowników
w sposób zapewniający pełne i racjonalne wykorzystanie czasu pracy, osiąganie przez podległych pracowników wysokiej jakości pracy oraz przestrzeganie dyscypliny pracy; - sprawują bezpośredni nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań przez podległe komórki organizacyjne;
- podejmują działania zapewniające przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji oraz kształtowanie i przestrzeganie zasady współżycia społecznego;
- podejmują działania mające na celu doskonalenie metod oraz organizacji pracy;
- przygotowują dane do sprawozdań kwartalnych, rocznych, a także współpracują przy opracowaniu planu finansowego Spółki z Zarządem i Głównym Księgowym;
- nadzorują i analizują realizację planu finansowego Spółki w zakresie swojej właściwości oraz
w miarę potrzeb wnioskują o dokonanie stosownych zmian w planie; - sprawują nadzór nad właściwą obsługą najemców i klientów Spółki;
- nadzorują realizację zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i audytów
w zakresie swojej właściwości; - przestrzegają regulaminów obowiązujących w Spółce;
- jeżeli przepisy prawa obligują do stosowania prawa zamówień publicznych koordynują
i nadzorują przygotowanie dokumentacji niezbędnej do udzielenia zamówienia publicznego, związanego z zadaniami podległych komórek organizacyjnych; - inicjują działania organizacyjno – gospodarcze na rzecz rozwoju Spółki oraz koordynują
i nadzorują ich realizację w ramach kompetencji podległej komórki organizacyjnej; - dokonują ocen i analiz stanu faktycznego i skuteczności prowadzonych działań oraz opracowują odpowiednie informacje w tym zakresie;
- przygotowują propozycje rozwiązań systemowych w zakresie merytorycznej działalności podległych komórek;
- kontrolują wydatki ponoszone w związku z realizacją zadań danej komórki organizacyjnej, zatwierdzają merytoryczny opis dowodów księgowych w zakresie swojej właściwości;
- nadzorują prowadzenie ewidencji, baz danych i rejestrów w zakresie właściwości komórki;
- informują Zarząd o stanie realizacji zadań podległych komórek oraz o występujących problemach i stwierdzonych nieprawidłowościach;
- dokonują bieżącej oceny pracy podległych pracowników oraz wnioskują w sprawach ich nagradzania bądź karania;
- organizują stanowiska pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych;
- sprawują nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
- sprawują nadzór nad prawidłowym i zgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem mienia Spółki, pozostającym w dyspozycji i na wyposażeniu podległych komórek organizacyjnych;
- sprawują nadzór nad prawidłowym sporządzaniem, przechowywaniem i przekazywaniem do składnicy akt dokumentacji wytwarzanej i gromadzonej w podległych komórkach organizacyjnych;
- egzekwują przestrzeganie przepisów o ochronie tajemnicy służbowej, o ochronie danych osobowych, a także przepisów przeciwpożarowych oraz z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
§ 11
Do zakresu zadań Głównego Księgowego należy w szczególności nadzór nad działalnością Spółki
w zakresie rachunkowości, finansów, kosztów, analiz, ewidencji finansowo-księgowej, windykacji
i należności, koordynacja Działu Księgowości/HR, a także:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych Spółki;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym Spółki;
- dokonywania wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
- sporządzanie sprawozdawczości finansowej i podatkowej;
- opracowywanie projektu planu finansowego Spółki;
- prowadzenie efektywnej gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
i aktami wewnętrznymi, w szczególności:
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
- zabezpieczenie pod względem finansowym realizacji umów zawieranych przez spółkę;
- dbałość o efektywne wykorzystanie środków finansowych oraz mienia spółki;
- koordynację i nadzór zadań związanych z tworzeniem planów, analiz i prognoz ekonomiczno – finansowych dotyczących działalności spółki;
- prawidłowe i terminowe sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego oraz nadzór nad sporządzaniem informacji i sprawozdań okresowych z zakresu zadań finansowo-ekonomicznych dla organów spółki, GUS, banków oraz podmiotów współpracujących ze spółką;
- ocena zdolności finansowej Spółki, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej i przyszłej zdolności płatniczej;
- opracowywanie oraz aktualizacja projektów wewnętrznych aktów prawnych dotyczących prowadzenia rachunkowości Spółki, a w szczególności zasad rachunkowości Spółki, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowych, zasad przeprowadzania
i rozliczania inwentaryzacji; - nadzór nad sporządzaniem i terminowym przekazywaniem przewidzianych przepisami prawa sprawozdań statystycznych i finansowych do właściwych urzędów i organów, kontrola prawidłowości operacji finansowo-księgowych dokonywanych przez podległych pracowników;
- nadzór nad prawidłową i terminową archiwizacją dokumentów podległych komórek organizacyjnych;
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi.
Rozdział III
Zadania komórek organizacyjnych
§ 12
- Do zadań Działu Księgowości i HR należy w szczególności:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami przyjętymi w Zakładowym Planie Kont oraz stosownymi przepisami prawa podatkowego, ustawy o rachunkowości oraz ordynacji podatkowej;
- kontrola dokumentacji finansowej pod względem formalno-rachunkowym;
- sporządzanie rejestrów: kasowego, bankowego, rachunków specjalnych;
- prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej;
- sporządzanie rozdzielników kosztów;
- nadzór nad należytym zabezpieczeniem i przechowywaniem dokumentów księgowych
w podległych komórkach organizacyjnych, zgodnie z wewnętrznymi aktami prawnymi; - prowadzenie ewidencji analitycznej: kosztów, rozliczeń międzyokresowych, nakładów inwestycyjnych, kartotek środków trwałych, rozrachunków;
- sporządzanie deklaracji i prowadzenie pełnej dokumentacji podatkowej w tym dokumentacji VAT oraz dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym;
- sporządzanie sprawozdań finansowych okresowych, rocznych i innych oraz bieżących informacji, których dane wynikają z ksiąg rachunkowych;
- prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową Spółki;
- obsługa finansowa kredytów udzielanych Spółce;
- zapłata za zakupione usługi i materiały, uzgadnianie sald, ewidencja wpłat;
- rozliczanie inwentaryzacji, sporządzanie zestawień różnic inwentaryzacyjnych i ich księgowanie;
- bieżąca kontrola prawidłowości prowadzenia spraw finansowo – księgowych w komórkach organizacyjnych;
- prowadzenie spraw i dokumentacji rejestracji podatkowej;
- prowadzenie spraw finansowych Spółki, terminowe i prawidłowe prowadzenie rozliczeń;
- opracowywanie wniosków kredytowych;
- terminowe i prawidłowe sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości oraz opracowywanie materiałów informacyjnych z zakresu pracy działu;
- inne zadania wynikające z działalności Spółki, a dotyczące spraw finansowo – ekonomicznych i rozliczeniowych;
- prowadzenie pełnej informatyki finansowej z działalności spółki;
- prowadzenie akt osobowych i ewidencji pracowników Spółki, sporządzanie sprawozdań statystycznych;
- prowadzenie ewidencji czasu pracy;
- załatwianie spraw związanych z nawiązaniem stosunku pracy, przeszeregowaniem, awansami i rozwiązywaniem stosunków pracy oraz wydawaniem świadectw pracy i zaświadczeń;
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniem oraz podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników;
- prowadzenie spraw związanych z delegacjami, podróżami służbowymi;
- przeprowadzanie kontroli przestrzegania regulaminu pracy i wykorzystania czasu pracy;
- sporządzanie list płac i zestawienia zbiorczego dla pracowników Spółki oraz kontrola prawidłowości wyliczeń i wypłaty wynagrodzeń i świadczeń związanych z pracą;
- obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich;
- dokonywanie potrąceń podatku dochodowego od osób fizycznych;
- prowadzenie dokumentacji wynikającej z realizacji ustawy o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych;
- prowadzenie spraw związanych z obsługą organów Spółki;
- sporządzanie rozdzielników płac;
- prowadzenie rejestrów uchwał, zarządzeń, decyzji podjętych przez organy Spółki;
- prowadzenie oraz obsługa składnicy akt Spółki;
- prawidłowa i terminowa archiwizacja dokumentów.
- Nadzór i odpowiedzialność za realizację zadań Działu HR/Księgowość sprawuje Główny Księgowy.
§ 13
- Do zadań Działu organizacyjnego i marketingu należy w szczególności:
- prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej komórek organizacyjnych Spółki;
- obsługa recepcji spółki w tym w szczególności:
- rejestrowanie i nadawanie sygnatury korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- przygotowanie i rozdzielanie korespondencji na poszczególne działy, codzienne nadawanie i odbieranie korespondencji od operatora pocztowego i kurierów;
- przyjmowanie, ewidencja, rozpatrywanie wniosków na korzystanie
z obiektów zarządzanych przez Spółkę;
- tworzenie harmonogramów wejść na korzystanie z infrastruktury sportowej i urządzeń;
- załatwianie skarg i kwestii spornych w sprawach dotyczących korzystania
z infrastruktury sportowej i urządzeń znajdujących się w obiektach zarządzanych przez Spółkę; - prowadzenie rejestru umów zawieranych przez Spółkę, przechowywanie dokumentacji
z tym związanej oraz odpowiada za przechowywanie wszystkich zarejestrowanych umów w oryginale; - zaopatrywanie w niezbędne produkty i materiały poszczególnych działów;
- prowadzenie spraw dotyczących zamówień publicznych;
- wykonywanie ogółu czynności związanych z zawieraniem umów na organizację zawodów sportowych, treningów, zajęć sportowych, udostępniania ślizgawki, kompleksu boisk, pozostałej infrastruktury oraz ich właściwa realizacja;
- prowadzenie zadań związanych z ochroną danych osobowych spółki;
- prowadzenie strony internetowej oraz social media;
- prowadzenie działań marketingowych w tym pozyskiwanie Partnerów/Sponsorów
i ich obsługa; - współpraca z pozostałymi działami spółki.
- Nadzór nad realizacją zadań Działu organizacyjnego i marketingu sprawuje Dyrektor ds. organizacji i marketingu.
§ 14
- Do zadań Działu ds. technicznych należy w szczególności:
- zapewnienie kompleksowej obsługi, federacji sportowych, związków sportowych, klubów sportowych, osób fizycznych, prawnych i innych podmiotów uczestniczących w zajęciach sportowych, treningach, zawodach i ślizgawkach organizowanych w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
- zapewnienie dostępności obsługi technicznej w trakcie trwania zajęć, treningów, zawodów, ślizgawek organizowanych w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
- współpraca z podmiotami odpowiedzialnymi za zabezpieczenie obsługi medycznej zajęć, treningów, zawodów, ślizgawek organizowanych w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
- współpraca z sędziami obsługującymi zawody sportowe;
- odpowiedzialność za obsługę zadań związanych z imprezami masowymi i niemasowymi odbywającymi się w obiektach zarządzanych przez Spółkę;
- zapewnienie ciągłości korzystania z infrastruktury sportowej w obiektach zarządzanych przez Spółkę poprzez utrzymanie prawidłowego stanu technicznego tych obiektów;
- zapewnienie bezpieczeństwa na terenie administrowanych przez Spółkę zasobów;
- prowadzenie wszelkich spraw dotyczących właściwego stanu technicznego obiektów będących w zarządzaniu przez Spółkę zgodnie z wymogami prawa, przeglądów, badań instalacji elektrycznych, przeglądów kominowych i gazowych oraz innych wymaganych przepisami prawa, a także w ramach remontów i konserwacji usuwanie stwierdzonych wad techniczno – eksploatacyjnych;
- zapewnienie porządku i czystości zarządzanych przez Spółkę obiektów oraz zapewnienie utrzymania obiektów małej architektury we właściwym stanie technicznym i sanitarnym;
- prowadzenie spraw związanych z zarządzanymi budynkami zgodnie z przepisami ustaw: Prawo budowlane oraz innymi aktami prawnymi i normami polskimi w zakresie eksploatacji, administracji oraz bieżącej konserwacji obiektów sportowych;
- prowadzenie spraw związanych utrzymaniem i zabezpieczeniem maszyn i urządzeń służących do obsługi obiektów zarządzanych przez Spółkę;
- nadzór nad prawidłowym i terminowym przeprowadzaniem przeglądów maszyn
i urządzeń służących do obsługi obiektów zarządzanych przez Spółkę; - dokonywanie zamówień dla działu w środki niezbędne do realizacji zadań;
- dbałość o zapewnienie dostaw mediów i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektów sportowych zarządzanych przez Spółkę;
- nadzór nad realizacją usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie m. in.: utrzymania porządku i czystości, konserwacji budynków, maszyn i innych urządzeń oraz konserwacji zieleni;
- przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących zadań przypisanych do realizacji dla Działu;
- zbieranie danych o potrzebach remontowych, typowanie poszczególnych elementów budynku do remontu kapitalnego albo budynków do remontu gruntowego, w tym termomodernizacji, wycena wstępna kosztów robót i wnioskowanie zadania do ujęcia
w planie gospodarczym; - zlecanie usunięcia awarii i nadzór nad załatwieniem sprawy oraz skutków awarii odnośnie urządzeń i obiektów zarządzanych przez Spółkę;
- zapewnienie sprawnej i funkcjonalnej obsługi floty samochodowej Spółki w tym
w szczególności dokonywanie bieżących napraw i przeglądów; - bieżąca współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w zakresie likwidacji szkód;
- przekazywanie dokumentów do składnicy akt działu HR w celu archiwizacji;
- współpraca z pozostałymi działami spółki.
- Nadzór nad realizacją zadań Działu ds. technicznych sprawuje Dyrektor ds. technicznych.
§ 15
- Dział Sportu odpowiedzialny jest za prowadzenie sekcji piłki nożnej i piłki siatkowej w ramach Klubu Sportowego Lechia 1923 Tomaszów Mazowiecki oraz łyżwiarstwa szybkiego. Prowadzi sprawy dotyczące upowszechniania kultury fizycznej, sportu i promocji Spółki poprzez sport
i organizację prestiżowych imprez sportowych. - Do zadań Działu Sportu należy w szczególności:
- prowadzenie szkolenia sportowego dzieci, młodzieży i seniorów w tym w szczególności
w ramach Akademii piłki nożnej i Akademii piłki siatkowej; - organizowanie oraz uczestnictwo w imprezach i zawodach o charakterze sportowym;
- przygotowanie i opracowanie kontraktów (umów) z profesjonalnymi zawodnikami oraz trenerami;
- stały kontakt z narodowymi związkami sportowymi;
- zapewnienie dostępności sprzętu sportowego i specjalistycznego niezbędnego do prowadzenia szkolenia sportowego;
- organizowanie dla zawodników Klubu obozów sportowych;
- sprawdzanie i opisywanie faktur za usługi realizowane przez Dział pod względem merytorycznym;
- przygotowanie niezbędnej dokumentacji celem pozyskania dofinansowania na zadania związane ze szkoleniem sportowym;
- opracowanie i wdrożenie dokumentów strategicznych związanych z prowadzeniem klubu sportowego i poszczególnych jego sekcji.
- W ramach działu funkcjonują następujące stanowiska podlegające bezpośrednio pod Zarząd:
- Dyrektor sportowy ds. piłki nożnej;
- Koordynator ds. wyszkolenia sportowego Akademii piłki nożnej;
- Koordynator ds. administracyjno – organizacyjnych Akademii piłki nożnej;
- Dyrektor sportowy ds. piłki siatkowej;
Rozdział IV
Postanowienia końcowe
§ 16
- Warunki pracy i płacy pracowników Spółki, ich prawa i obowiązki określają Kodeks Pracy, umowa o pracę.
- Spółka w celu zapewnienia wysokiej jakości świadczonych usług może podpisywać umowy świadczenia usług i cywilnoprawne na realizację usług w szczególności: radcy prawnego, bhp, medycznych, informatycznych, ochrony, porządkowych, doradczych itp.